واریکوسل 1

همه چیز درباره ی واریل-تجربه های شخصی

همه ی اطلاعاتی که درباره ی واریل می خواهید از زبان تجربه کننده اش بشنوید.

:تعداد اسپرم 137m,  حجم2.5 , موفولوژی یا درصد اسپرم سالم
60 درصد, بقیه موارد هم نرمال بود, فقط حرکت اسپرم 31  درصد بود که نرمال
نبود, به همین خاطر دکتر گفت باید عمل کنم, منم خیلی ترسو هستم, از امپول
و تیغ جراحی و..... خیلی میترسم, به هر حال وقت عمل گرفتم برای تاریخ 11
مرداد همین امسال یعنی یه هفته پیش, اولش قرار بود معمولی عمل کنه ولی با
دکتر تماس گرفتم و بهش گفتم میخوام میکروسکوپی عمل کنم, دکتر هم گفت باشه
ولی گرون تره, منم قبول کردم, آخه میگن میکروسکوپی بهتره, شنبه صبح رفتم
برای عمل ولی خیلی میترسیدم, بالاخره رفتم تو بیمارستان گفتن برو لباس
عمل تنت کن تا دکتر بیاد برای عمل, بعد از یک ساعت دکتر اومد, منو بردن
اتاق عمل, خیلی ترسناک بود, من رو تخت دراز کیشیدم, بیهوشی رو تزریق
کردند, از هوش رفتم, وقتی چشامو باز کردم دیدم یه مامانم بالای سرمه, سرم
گیج میرفت, دردو حس میکردم, فهمیدم که منو عمل کردن, ولی دردش کم بود,
اونجوری که میگفتن درد نداشت, به طوری که خودمو سرزنش میکنم که چرا
اینقدر بیهوده میترسیدم؟ یه شب بستری شدم, البته میتونستم عصر برم ولی
بهم گفتن بهتره یه شب استراحت کنی, فردا بری, منم فردا مرخص شدم رفتم
خونه, حدود سه روز مطلق استراحت کردم و از روز بعد بیرون پیاده روی کردم
و راه رفتم, الان هم قراره شنبه برم پیش دکتر تا بیخه ها رو باز کنه. یه
توصیه به خوانندگان این مطلب دارن که اصلا خجالت نکشن, ناراحت نشن, امید
داشته باشند و از عمل هم نترسن, خیلی راحت برن برای عمل.البته شد سه تا
توصیه, اما از همه چیز مهمتر توکل به خدا و فقط فقط از خدا کمک خواستن.
اگه به خدا توکل کنید و از اون کمک بگیرید یقین داشته باشید نتیجه
میگیرید. حسبنا الله و نعم وکیل(خدا ما را کافی است و او بهترین حامی
است. )


نظرات شما عزیزان:

sasan
ساعت9:30---21 مرداد 1393
تو بیمارستان خصوصی عمل کردم, هزینه حدودا یک میلیون و دویست هزار تومن شد.

ِیارو فلانی
ساعت15:03---20 مرداد 1393
اقا ساسان دمت گرم که همکاری کردی ، ایشالا خدا عوض خیرشو بهت بده و دیگه مریضی نبینی

آرین
ساعت15:01---20 مرداد 1393
سلام هزینه عملتون چقدر شد ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه